Zad.1
Oblicz pole podstawy graniastosłupa jeżeli jego ojętość wynosi 720 cm sześciennych , a wysokość ma długość 16cm

zad,2
Oblicz wysokość graniastosłupa , którego pole podstawy ma 32dm kwadratowe,a objętość wynosi 448 dm sześciennych

2

Odpowiedzi

2010-04-14T15:00:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:09:14+02:00
Zad.1
V=720cm³
h=16cm
Pp-?

V=Pp*h
720cm³=Pp*16cm
Pp=720cm³:16cm
Pp=45cm²
odp.pole podstawy graniastosłupa wynosi 45cm²

zad.2
V=448dm³
Pp=32dm²
h=?

V=Pp*h
448dm³=32dm²*h
h=448dm³:32dm²
h=14dm

odp.wysokość graniastosłupa wynosi 14dm