Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:43:58+01:00
1) Romeo wypił truciznę, aby nie być sam na świecie bez ukochanej
2) Ich rodzice się nienawidzili
3) Chłopak musiał wyjechć
4) Julia zasztyletowała się sztyletem Męża
5) Nikt niewierzył w ich miłość
6) Oboje byli tak w sobie zakochani,że nie mogli żyć bez siebie


Mam nadzieję, że wystarczające xD
2009-11-04T18:44:17+01:00
Ich los był z góry nałożony
romeo ożenił córkę wrogiego rodu
julia może poślubić parysa i żyć spokojnie lub uciec z romeem i zostawić rodzine
romeo nie otrzymał listu od wawrzyńca
ich rody się nie nawidziły
romeo był gotów umrzeć za julię