Ułóż kilkuzdaniowy opis życia i pracy mieszkańców pustyni.Wykorzystaj zamieszczone niżej wyrazy,stosując je w odpowiedniej formie.
Beduin
oaza
koczownik
pasterstwo
woda
wielbłąd
handel
ropa naftowa
rzemiosło
rolnictwo
palma daktylowa
transport



Te wyrazy co są powyżej to przynajmniej tak 50 % ich napisać-połowę :P
I ten opis trzeba tak na 6-7 linijek . Proszę o szybkie rozwiązanie tego zadania.Z góry dzięki . :P ;*;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:04:16+02:00
Beduini prowadzą koczowniczy tryb życia ich transportem są wielbłądy .Cierpią na brak świeżej wody więc zakładają osady niedaleko oaz lub ziem pod uprawę. Pożywienia dostarcza im palma daktylowa pod piaskiem znajdują się złoża ropy naftowej .
Hodują zwierzęta wielu ludzi jest pasterzami handlują futrem i mlekiem z pustelnikami .
15 4 15
2010-04-14T15:09:23+02:00
Koczowniczy tryb życia prowadzą Beduini,ich środkiem transportu są wielbłądy.Ludzie zakładają wioski,gdzie jest dostęp wody,czyli przy oazach.Ludzie zajmują się tam pasterstwem,handlem,rolnictwem i rzemiosłem.Palmy daktylowe stanowią ważny artykuł żywnościowy w krajach arabskich.W strefie pustyń w 20w. odkryła ropa naftowa.
10 4 10