Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:49:17+01:00
Największy obszar w Polsce zajmują gleby brunatne i płowe. Jest tak ponieważ Polska leży na terenie porośniętym w dużych ilościach lasami iglastymi, liściastymi i mieszanymi. Również tak się dzieje, ponieważ Polska leży w klimacie umiarkowanym, co tym glebom bardzo odpowiada.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1
2009-11-04T22:09:36+01:00
Największy obszar w Polsce zajmują gleby brunatne i płowe. Jest tak ponieważ Polska leży na terenie porośniętym w dużych ilościach lasami iglastymi, liściastymi i mieszanymi. Również tak się dzieje, ponieważ Polska leży w klimacie umiarkowanym, co tym glebom bardzo odpowiada.