Odpowiedzi

2009-11-04T18:39:40+01:00
Wlać tyle wody ile sie zmieści, a potem przelać ja do naczynia ze skalą. Oblicyć na podstawie wzoru. Np. jak graniastosłup to wzorem na objetośc graniastosłupu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:03:31+01:00
Ehh chodzi ci o kosz w windowsie
wiec najlepiej kliknij prawym przyciskiem myszy na kosz
i klknij wlasciowsci w okienku pokaze ci sie ile max moze byc w koszu pozdrawiam :)