Określ główny czynnik klimatotwórczy, który wpływa na zróżnicowanie temperatury powietrza w podanych miastach.
a)W Sztokholmie średnia roczna temperatura powietrza wynosi 5,8C(5,8 stopni celcjusza), a w Atenach 17,8C(stopni celcjusza)
b)W Dublinie roczna amplituda tenperatury powietrza wynosi 10,2C(stopni celcjusza), a w Moskwie 28,7C(stopni celcjusza)
c)Na Zugspitze(2962m m.p.m.) średnia temperatura powietrza w lipcu wynosi 2,2C(stopni celcjusza), a w Innsbrucku 18,2C(stopni celcjusza)
d)W bodo średnia temperatura powietrza w styczniu wynosi -1,6C(stopni celcjusza), a w Kirunie -14,1C(stopni celcjusza).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:40:03+01:00
2009-11-04T18:43:00+01:00