Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:07:27+02:00
Chciałbym(ałabym) zachęcić cię do zwiedzenia ze mną rycerskiego zamku.Oglądalibyśmy walki rycerzy i ich rekonstrukcje.Na pewno byłoby ciekawie.Zapraszam!
5 3 5
2010-04-14T15:07:28+02:00
Chciałbym zachęcić was do zwiedzenia zamku rycerskiego,jest tam bardzo dużo ciekawych i intersujących rzeczy historycznych więc bardzo was zachęcam do obejrzenia ze mną Zamku Rycerskiego.
5 4 5