Odpowiedzi

2010-04-14T15:06:40+02:00
Jeden usmiech znaczy wiecej niz wiele slow - rozumiec to mozna roznie. Przez nasza radosc, usmiech lepiej dogadujemy sie z ludzmi. Jestesmy sympatyczni i mili. Usmiech z pewnoscia bardzo pomaga w zyciu. ;)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:07:10+02:00
Oznacza to że wystarczy się do kogoś uśmiechnąć i po przez uśmiech wyrażamy więcej słów niż jeżeli chcielibyśmy to mówić!:)
9 4 9