Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:47:00+01:00
1. Początki Wielkich Dionizji odnajduje się w ostatniej dekadzie 6 w p.n.e.
2. Dytyramb stanowiła "pieśń kozła", z której wywodzić się mają tragedia i komedia antyczna.
3. Konflikt tragiczny kończy się obustronną porażką oraz walką człowieka skazanego na porażkę z losem.
4. Eurypides był jednym z najwybitniejszym dramaturgiem starożytnej Grecji.
2009-11-04T18:48:13+01:00
1. Święto w starożytnej Grecji, na cześć boga Dionizosa dzieli się na Welkie Dionizje i Małe dionizje.
2.Gatunek dramatu, obejmujący utwory, które opierają się na konflikcie między dążeniami bohatera,a siłami wyższymi nazywmy Tragedią antyczną.
3.Moja siostra i brat są przykładami konfliktu tragicznego (sprzeczność dwóch racji).
4.Obok Ajschylosa i Sofoklesa Eurypides był wielkim tragediopisarzem.


Pozdrawiam ;]