Odpowiedzi

2010-04-14T15:08:59+02:00
Napisz że dziękujesz za jego bycie papieżem za cudowne podarunki dla ludzi,a prosisz by żył jak najlepiej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:53:53+02:00
DROGI JANIE PAWLE II
Kiedy dowiedziałem się o Twojej chorobie, to modliłem się za ciebie. W sobotę 2 kwietnia 2005 roku dowiedziałem się, że nie żyjesz. Płakałem i było mi bardzo smutno. Modliłem się za Twoją duszę i prosiłem Pana Boga, żeby poszła do nieba. Jak będę spełniał dobre uczynki, to może spotkamy się w niebie i będzie nam dobrze.Poproś Pana Boga o to, żebym był dobrym chłopcem, jak Ty byłeś. Dziękuje Ci za to, że dałeś nam dobry przykład w swoim życiu. Będę próbował Cię naśladować.



LICZE NA NAJ
4 3 4