Odpowiedzi

2010-04-14T15:21:42+02:00
Wysypiska śmieci szpecą krajobraz i są powodem wielu niedogodności dla mieszkańców najbliższej okolicy. Takie wysypiska są dogodnym miejsce do rozwoju uciązliwych lub przenoszacych choroby insektów. Zwiększa się też możliwość zanieczyszczenia wód powierzchniowych i gruntowych. Dochodzi czasem do skażenie środowiska wokoło takiego wysypiska przez odpadki porywane przez wiatr i ptaki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:23:06+02:00
-brzydki zapach.
-różne zanieczyszczenia.
-marnotrawstwo surowców, które mogłyby być wykorzystane na nowo.
- zajmowana przestrzeń.
- powstawanie metanu z powodu gnicia resztek organicznych.
- często są też powodem zanieczyszczenia wód.
- wysypiska są też wylęgarnią różnych robactw.