Wypisz uczynki miłosne, co do duszy.
1.......................................
2.......................................
3.......................................
4.......................................
5.......................................
6.......................................
7.......................................
Wypisz uczynki miłosne, co do ciała.
1.......................................
2.......................................
3.......................................
4.......................................
5.......................................
6.......................................
7.......................................

3

Odpowiedzi

2010-04-14T15:19:36+02:00
UCZYNKI MIŁOSIERNE CO DO DUSZY
1. Grzesznych upominać
2. Nieumiejętnych nauczać
3. Wątpiącym dobrze radzić
4. Strapionych pocieszać
5. Krzywdy cierpliwie znosić
6. Urazy chętnie darować
7. Modlić się za żywych i umarłych
UCZYNKI MIŁOSIERNE CO DO CIAŁA
1. Głodnych nakarmić
2. Spragnionych napoić
3. Nagich przyodziać
4. Podróżnych w dom przyjąć
5. Więźniów pocieszać
6. Chorych odwiedzać
7. Umarłych pogrzebać

licze na naj . ;]
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T15:21:42+02:00
CO DO DUSZY
1. Grzesznych upominać
2. Nieumiejętnych pouczać
3. Wątpiącym dobrze radzić
4. Strapionych pocieszać
5. Krzywdy cierpliwie znosić
6. Urazy chętnie darować
7. Modlić się za żywych i umarłych

CO DO CIAŁA
1) Łaknących nakarmić.
2) Pragnących napoić.
3) Nagich przyodziać.
4) Podróżnych w dom przyjąć.
5) Więźniów pocieszać.
6) Chorych nawiedzać.
7) Umarłych pogrzebać.

59 3 59
2010-04-14T15:37:45+02:00
Uczynki miłosierne co do duszy :
1.Grzesznych upomnieć.
2.Nieumiejętnych nauczać.
3.Wątpiącym dobrze radzić.
4.Strapionych pocieszać.
5.Krzywdy cierpliwie znosić.
6.Urazy chętnie darować.
7.Modlić się za żywych i umarłych.

Uczynki miłosierne co do ciała :
1.Głodnych nakarmić
2.Spragnionych napoić.
3.Nagich przyodziać.
4.Podróżnych w dom przyjąć.
5.Więźniów pocieszać.
6.Chorych odwiedzać.
7.Umarłych grzebać.
10 3 10