Odpowiedzi

2010-04-14T15:21:30+02:00
Uważam, że tragedia samolotu nad Smoleńskiem nie jest karą Bożą. Wydaje mi się, że Bóg w ten sposób chciał zwrócić uwagę na miejsce zbrodni sprzed 70 lat. Na Katyń. Teraz o zamordowaniu polskich oficerów wie już cały świat.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:30:23+02:00
Katastrofa lotnicza w Smoleńsku, w której zginęli Prezydent Polski Lech Kaczyński z małżonką oraz szereg osób pełniących największe funkcje w państwie to prawdziwy wstrząs dla wszystkich Polaków i największa tego typu tragedia w historii naszego kraju, mająca miejsce w okresie pokoju. W tej tragicznej chwili, łączymy się w żałobie z bliskimi ofiar oraz z ich przyjaciółmi i współpracownikami. Modlimy się również o siłę i pokrzepienie dla ich rodzin.



Tragiczna w skutkach katastrofa prezydenckiego samolotu po raz kolejny przypomniała nam biblijną prawdę o kruchości życia i znikomości ludzkich działań, pragnień i planów. Wczesnym rankiem pasażerowie TU-154 wsiedli na pokład samolotu, mając wiele planów na najbliższe godziny, dni, tygodnie i lata. Kilka godzin później wszyscy mówili o ich życiu w czasie przeszłym.

1 5 1