Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:30:14+02:00
Zależy jaki to graniastosłup, co ma w podstawie i jakie ściany.
np. wzór na objętość sześcianu jest
V = a³
na inne graniastosłupy są inne wzory.

Więc jeśli to byłby sześcian to zamiast V dajesz wyliczoną już objętość
V = a³
220cm³ = a³ (teraz żeby obliczyć a musisz spierwiastkować 220, a jest do potęgi 3 więc pierwiastek ma być 3 stopnia)

oczywiście to nie jest sześcian, więc nie obliczysz, ale wiesz o co chodzi. Robisz równanie i go rozwiązujesz.
2010-04-14T15:30:20+02:00
To zalezy jaki masz graniastoslup musisz miec jeszcze jedną daną np. ze to jest graniastoslup prawidlowy a bok ma tyle i tyle i wtedy jestes wstanie wyliczyc