zaokrąglenia
(liczba) 2,3536 -zaokrąglenie do całosci - zaokragl.do cz.dziesietnych - zaokraglenie do setek - zaok. do tysięcy

( prosze zeby mniej wiecej bylo to zapisane tak:
2,3536 - np 2,000 - np. 2,000 - 2,000 - 2,000
calosci cz.dziet cz.setne cz.tysieczne
a oto liczby do rozwiązania :
2,3536
0,98764
4,5715
3,89551

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:46:42+01:00
Calosci -(1)cz.dziet -(2)cz.setne -(3)cz.tysieczne
2,3536
(1) 2,4
(2) 2,25
(3) 2,354
0,98764
(1) 1,0
(2) 0,99
(3) 0,988
4,5715
(1) 4,6
(2) 4,57
(3) 4,571
3,89551
(1) 3,9
(2) 3,90
(3) 3,896
1 5 1
2009-11-04T18:46:45+01:00
A więc po kolei; cz. dziesiętne, setnych i tysięcznych;

2,3536 - 2,3; 2,35; 2,353
0,98764 - 0,9; 0,98; 0,987
4,5715 - 4,5; 4,57; 4,571
4,5715 - 4,5; 4,57; 4,571
2009-11-04T18:48:08+01:00
2,3536- 2 - 2,4 - 2,35 - 2,354
0,98764 - 1 - 1 - 0,99 - 0,988
4,5715 - 5 - 4,56 - 4,57 - 4,572
3,89551- 4 - 3,9- 3,9- 3,896