First conditiona!

Complete the sentenses./Uzupełnij zdania.
1. If you ______(open) the door, You ______(get) into a magic.
2. You _________(not see) the door, If you ________(not have) a torch.
3. The spaceship __________(not start) if the crew ________(not be) ready.

p.s. prosze jeszcze przetłumaczyc na polski

potrzebuje na jutro .! dam naj:)

3

Odpowiedzi

2010-04-14T15:27:20+02:00
1. If you open the door, You will get into a magic.
2. You won't see the door, If you don't have a torch.
3. The spaceship won't start if the crew don't be ready.

Jeśli otworzysz drzwi zajmiesz się czarami.
Nie zobaczysz drzwi, jeśli nie będziesz miał pochodni.
Statek kosmiczny nie odjedzie jeśli załoga być gotowym.
1 4 1
2010-04-14T15:28:51+02:00
1. open, will get
2.won't see, don't have
3.won't start, don't be
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:32:56+02:00
1. open, will get
2. will not see, don't have
3. will not start, isn't


1. Jeśli otworzysz drzwi, zajmiesz sie magią.
2. Nie zobaczysz drzwi, jeśli nie masz pochodni.
3. Statek kosmiczny nie wystartuje, jeśli załoga nie jest gotowa.
1 5 1