Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:45:24+01:00
W strefie międzyzwrotnikowej jest najcieplej poniweważ znajduje się cały czas najbliżęj słońca
a okolice podbiegunowe są njszęściej pokryte lodem ponieważ znajdują się najdalej od słońca dlatego jest tam chłodne powietrze co sprzyja zamarzaniu wody
169 4 169
2009-11-04T18:46:58+01:00
Ponieważ strefa międzyzwrotnikowa znajduje sie na środku kuli ziemskiej i pada na nią najwięcej promieni słonecznych i jest tam najcieplej. Słońce góruje tam w zenicie ;p
228 4 228