Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T15:26:11+02:00
1. Moim zdaniem mogę okazać Bogu, że jestem Jego przyjacielem modląc sie do Niego. Kiedy prosimy lub dziękujemy za coś co spełnił lub uczynił, albo też przestrzegając 10-ciu przykazań Bożych.

2. Odczuwam pomoc Bożą kiedy bardzo gorąco się modlę.

3. Modlitwa oraz spowiedź pomaga mi w drodze świętości, ponieważ jestem ,,czysty" w duchu.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:28:08+02:00
Ze jestem przyjacielem Boga, okazuję Mu chodząc do Kościoła na Mszę Św., odmawiając poranną i wieczorną modlitwę lub po prostu rozmawiając z Nim. Bożą pomoc odczułam kiedy przytrafiło mi się coś przykrego. Bóg wysłuchał moich próśb o pomoc i wybrnęłam z tego kłopotu. W drodze do świętości pomaga mi Wiara. Dzięki temu, że wierzę, mogę zostać Zbawiona.
5 4 5
2010-04-14T15:43:58+02:00
Bogu okaze to ze jestem jego przyjacielem przez uczeszczanie co niedziele do Kosciola.Spowiedz co Miesiac.Starac sie przestrzegac przykazan bozych.Starac sie byc dobrym czlowiekiem.Pomoc Boza odczulem przy pierwszej komuni swietej wtedy po raz pierwszy przyjalem cialo Chrystusa.Lub w modlitwie gdy prosze go przed sprawdzianem zeby mi sie powiodlo.W drodze do swietosci pomoga mi Kosciół ,spowiedz i religia mozna sie dowiedziec duzo rzeczy jak postepowac zeby byc wzorcem dla innych.
6 4 6