Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T15:24:14+02:00
Umarł za nasze grzechy i uratował nas przed szatanem tera go musimy wielbić i wychwalać
2010-04-14T15:24:52+02:00
Jezus żyje w nas. Tzn. żyje w naszych sercach. Jezus może przyjąć każdą postać.
I choć go nie widzimy on i tak stoi obok, wspiera nas, gdy go potrzebujemy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:27:45+02:00
- możemy Go spotkać w kościele
- podczas modlitwy
- podczas czytania Pisma Świętego
- za pomocą innych ludzi, którzy np. nam pomagają, gdy mamy kłopoty
- obchodząc co roku rok liturgiczny uświadamiamy sobie Jego obecność wśród nas
- Jezus żyje w sercu każdego z nas
- doświadczając cudów uczynionych przez Niego
1 5 1