Odpowiedzi

2010-04-14T15:27:46+02:00
Ten film symbolizuje nam dzielnośc polaków podczas wojny. Potrafili oni umrzeć za swą ojczyznę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:33:21+02:00
Film "Katyń" Andrzeja Wajdy ukazuje nam prawdę dotyczącą zbrodni na polskich oficerach w czasach II Wojny Światowej. Film został nakręcony na podstawie znalezionych pamiętników żołnierzy. Zbrodnia byłego Związku Radzieckiego jest dla nas czymś ważnym i film świetnego polskiego reżysera przypomina nam o tych oficerach, kwiecie nauki polskiej. Ta forma przedstawienia tej zbrodni daje nam szansę na zastanowienie się, a także wyciągnięcie wniosków, że ta ofiara nie poszła na marne.
2 5 2
2010-04-14T15:33:59+02:00
Katyń to film który ma przybliżyć nam zbrodnię w której zginął kwiat polskiego narodu. Adresowany jest szczególnie do osób młodych, które to mają duże braki w wiedzy o tejże tragedii. Jest to film pełen smutku i goryczy, często skłania nas to szerokich refleksji na temat życia ówczesnych ludzi.