Odpowiedzi

2010-04-14T15:30:25+02:00
A)3x-7=2 /+7
3x = 9 /:3
x = 3

b)2x-5=3 /+5
2x = 8 /:2
x = 4

c)½y+3=½ /*2
y + 6 = 1 /-6
y = -5

d)½x-2=2 /*2
x - 4 = 4 /+4
x = 8

e)3x+3=3 /-3
3x = 0 /:3
x = 0

f)x=1=1 ??

g)100x-100=100 /+100
100x = 200 /:100
x = 2

h)x-1=1 /+1
x = 2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T15:33:23+02:00
A)3x-7=2
3x=2+7
3x=9 /÷3
x=3
b)2x-5=3
2x=3+5
2x=8 /÷2
x=4
c)½y+3=½
1/2y=1/2-3
1/2y=-2 1/2 /×2
y=-5
d)½x-2=2
1/2x=2+2
1/2x=4 /×2
x=8
e)3x+3=3
3x=3-3
3x≠0
f)x+1=1
x=0
g)100x-100=100
100x=100+100
100x=200 /÷100
x=2
h)x-1=1
x=1+1
x=2

1 5 1