Odpowiedzi

2009-11-04T18:51:12+01:00
Zapuścić żurawia- zaglądać gdzieś ukradkiem.
rzucić okiem na mapę- spojrzeć na mapę pobieżnie
kropla drąży kamień nie siłą lecz ciągłym spadaniem - nie udaję się nic.
5 4 5
2009-11-04T18:55:55+01:00
Zapuścić żurawia - zaglądać gdzieś ukradkiem, podglądać; Wystarczyło, że raz spróbowałem zapuścić żurawia do klasówki kolegi, a już nauczyciel wyrzucił mnie za drzwi.
rzucić okiem na mapę - spojrzeć na mapę pobieżnie, nie poświęciwszy większej uwagi; musnąć coś, kogoś wzrokiem
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:57:07+01:00
Zapuścić żurawia - zaglądać gdzieś ukradkiem, podglądać
rzucić okiem na mapę - spojrzeć na mapę
kropla drąży kamień nie siłą lecz ciągłym spadaniem- czyli żeby dojść do celu trzeba coś robić często i regularnie
7 2 7