Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:33:34+02:00
Może namaluj kosze kolorowe takie w jasnych kolorach a kolo nich duzo smieci takich w czarnych kolorach i napisz.

Środowisko, bez odpadów
Bo te odpady przekresl

Mysle ze pomoglam
2010-04-14T15:37:19+02:00
Chroń Środowisko naturalne!!!!!
-nie wyrzucaj śmieci gdzie ci się podoba, tylko do pojemników do tego przeznaczonych,
-nie pozwalaj załatwiać się psu gdzie chce,
-stare baterie oddawaj do pojemników na zużyte batenie,
-nie wyrzucaj śmieci do rzek,
-butelki po zużytych lekach oddawaj do aptek,
- nie pal plastików,
-sortuj śmieci,