Odpowiedzi

2010-04-14T15:31:58+02:00
6x+12y=120
x+y=13
x=13-y
6(13-y)+12y=120
6y=42
y=7
x=6
2010-04-14T15:34:15+02:00
6x+12y=120
x+y=13 => x = 13 - y
6(13-y) + 12y = 120
78 - 6y + 12y = 120
- 6y + 12y = 120 - 78
6y = 42 /: 6
y = 7

x = 13 - 7
x = 6

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:34:23+02:00
6x+12y=120
x+y=13
w klamerce

6x+12y=120
x=13-y
w klamerce

6(13-y) +12y =120
x=13-y
w klamerce

78-6y +12y = 120
x=13-y
w klamerce

6y=42 /÷6
x=13-y
w klamerce

y=7
x=6
w klamerce