Proszę niech mi ktos założy strone inetrnetowa , jakąś prostą ... na republice albo coś tylko żeby było źródło w notatniku. Na stronie ma pisać np. że to jest moja pierwsza strona internetowa i tyle!!!
Albo chociąz prosze niech mi ktos to po polsku wytlumaczy ale tak krok po kroku .
Największy problem mam z tym jak wrzucic to co mam na tym notatniku tam na ta stronę . Mam już to całe <html> itp. ale nie wiem co dalej . zalogowalam sie na republice ale jak mam to tam wrzucic????
Prosze jak najszybciej bo do wieczora muszę to wysłac!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-14T15:33:54+02:00
Wydaje mi się, że nie musisz tego wrzucać na republikę ; )
Po prostu jak masz dokument, zamknięty, klikasz na niego prawym przyciskiem myszy, i wypierasz 'OTWÓRZ ZA POMOCĄ' i wybierasz Internet explorer, albo jaką tam masz przeglądarkę. No i potem kopiujesz "link" z paska i już ; )

nie wiem czy o to ci chodziło, ale ja się nie do końca znam na robieniu stron internetowych...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:52:56+02:00
Witam

W zalaczniku jest pokazane jak powininna wygladac formula w notatniku. Jak juz bedzie napisane, trzeba wziac zapisz jako.. i wpisac nazwe index.html. Pojawi sie plik z ikona strony internetowej. Ten walsnie plik wrzucasz na serwer i po podaniu adresu strony wyswietli sie komunikat :)
Pozdrawiam