Trzeba dopasować mi przedstawicieli stawonogów do tych opisów. Potrzeba mi do 16;00

1.Drobny owad żerujący na zielonych częściach roślin.
2.Bezskrzydły owad pasożytniczy na skórze człowieka.
3.Pasożytniczy owad wyrządzający szkody w hodowli zwierząt.
4.Niebezpieczny pajęczak o odwłoku wyposażony w kolec jadowy
5.Pasożytniczy pajęczak przenoszący grożne choroby, np.boreliozę
i to trzeba połączyć z:
a)kleszcz
b)mszyca
c)giez
d)skorpion
e)krab
f)langusta
g)pchła
i)homar
NIEKTÓRE ZWIERZĘTA MOGĄ ZOSTAĆ
PROSZĘ O POMOC

2

Odpowiedzi

2010-04-14T15:34:51+02:00
1. do e)
2. do a)
3. do i)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:42:20+02:00