Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:08:28+02:00
Lato, lato, piękna pora.
Każda buzia jest wesoła.
Słońce świeci tuż nad nami.
Jezioro świeci brylantami.

1.Wakacje to odpoczynku czas.
Nic nie smuci wtedy nas.
Każdy tylko na nie czeka.
Wtedy szkołę omijamy z daleka.

2.Śpiew ptaków budzi nas.
Niekótrych zielony, piękny las.
Inni szum morza słyszą znów.
Pozostali jak zwykle dźwięk smsów.

3. Pora zostawić komórki.
Iść poleżeć pod chmurki.
Poczuć smak lata.
I zapach pięknego kwiata.
12 5 12
2010-04-14T16:13:09+02:00
Lato, lato nigdy nie chmurz się!
Za słoneczny uśmiech my kochamy cię.
Lato, lato ty przez cały rok
rozgrzewaj nam serca, nie odchodź na krok!

Nawet kiedy wiosną zawieje i pluchy,
piosenka o lecie doda nam otuchy!
Więc śpiewajmy razem piosenkę radosną,
aby także lato zapachniało wiosną!
2010-04-14T16:16:29+02:00
Lato to wakacji czas,
piaszczysta plaża wzywa nas.
Jak ktoś woli to jedzie w góry
by się wspinać wysoko pod chmury.

Każdy czeka na wakacje
gdy kwitną akacje,
i jeść późne kolacje
2 1 2