Odpowiedzi

2010-04-14T15:37:22+02:00
Krzysiek:
-krzyśku
-sztysztof
-keis
Dawid:
-Daf
Sebastian:
-Seba
-Bolek
2010-04-14T15:38:46+02:00
Haha
dawid - dżony
sebastian - seba
seweryn - szogun
kacper - duży
brajan - mały, banan
robert - bercik
krzysiek - ryba
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:39:26+02:00
Dawid-dejwid,dawidek,dudek,
Sebastian-Sebol,Sebuś,Sebek,
Seweryn-Sev,Sewerynka,sewuś
kacper-kacperek,kacperiusz,kacprowicz
Brajan-brajanek,brajanka,Brojniak
Robert-Robercik,Roberek,Robkarz
Krzysiek-Krzysiu,krzybku,Krzywdziak
Sorry że po trzy ale sie spiesze; PP