Z jakiego transportu skorzystałbys podrozujac;
1. z Warszawy do Nowego Jorku.............. ponieważ............
2.z Zakopanego do Warszawy.......... poniewaz........
3z lotniska okęcie do centrum warszawy......... poniewwaz
4z Gdanska do Sztokholmu....... poniewaz......

to co umiecie ;d
i jeszcze jedno jak by kto zrobił:)

Wypisz pozytywne ;
i negatywne;
skutki rozwoju transportu samochodowego

D.a.m n.a.j :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:40:51+02:00
1. Samolotem, poznieważ jest to bardzo daleka droga i do tego przez ocean.
2.Pociągiem, ponieważ przejade bardzo szybko i bez przesiadek.
3.autobusem, ponieważ w mieście są korki a autobus pokona je najszybciej.
4.samolot, ponieważ jest to najszybszy transport.
2010-04-14T15:42:05+02:00
1.lotniczy,ponieważ liczy sie tu szybkość i wygoda.
2.kolejowy,ponieważ są niskie koszty przewozu.
3.samochodowy,ponieważ jest duża dostępność.
4.prom morski,ponieważ są niskie koszty.