Odpowiedzi

2010-04-14T15:44:19+02:00
Warto mieszkać w mieście ponieważ:
- Ludzie mają możliwość rozwijania swoich umiejętności i zainteresowań (np. sport, muzyka)
- Blisko są sklepy, urzędy i inne instytucje w których na codzień załatwiamy nasze sprawy
Nie warto mieszkać w mieście, ponieważ:
- Powietrze jest mocno zanieczyszczone
- Mamy mały kontakt ze środowiskiem naturalnym

Warto mieszkać na wsi, bo:
- Jest świeże powietrze
- Mamy ciszę i spokój
Nie warto mieszkać na wsi bo:
- Nie ma tam miejsc gdzie możnaby realizować swoje marzenia
- Aby załatwić jakieś ważne sprawy musimy dojeżdżać do pobliskch miast
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:45:26+02:00
Nie warto mieszkać w mieście, ponieważ:
1.jest duży hałas
2.są zanieczyszczenia powietrza
3.korki i trudności z poruszaniem się po mieście w godzinach szczytu
4.zdarzają się częste włamania, napady, rozboje