Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:48:34+01:00
Grecy uwielbiali współzawodnictwo. Organizowali konkursy poetyckie, muzyczne, teatralne i zawody sportowe- po to, by oddać cześć swoim bogom. Największym takim wydarzeniem były trwające pięć dni igrzyska olimpijskie, urządzane ku czci Zeusa.
15 4 15
2009-11-04T18:48:44+01:00
W zyciu grekow sport odgrywal bardzo wazna role gdys na aenach odbywaly sie olimpiady sportowe. tzw igrzyska na ktorych grecy mogli spedzic milo czas. byla to jedna z ich rozrywek.ludzie mogli popatrzec jak i tez wziac udzial.
16 3 16
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T18:50:33+01:00
Dzięki sportowi, Grecja była silnym ludem, sport dawał im również wiele radości a także odprężał ich oraz wypracowywał im umysł i odpowiednią pracę mózgu.
15 3 15