Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T15:43:20+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:43:55+02:00
A) 97 = 2x - 5
Przenosisz x na lewo i liczby na prawo (to co przeniosłeś będzie miało przeciwny znak)
-2x = -102 /:(-2) dzielisz przez wartość przy x
x=51

b) 43 = 7 + 9x
-9x = -36/:(-9)
x=4

c) 17 = 11 - 12x
12x = -6 /:12
x= - 1/2

2 1 1
d) 3 - = - x - -
3 2 3
to nie wiem o co chodzi :0

2010-04-14T15:44:17+02:00
A)
97=2x-5
102=2x /2
x=51

b)
43=7+9x
36=9x /9
x=4

c)
17=11-12x
6= -12x
x= - 0,5