Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:53:42+01:00
A) O średnicy 2,2m
r=1,1m
P=πr²
P=1,21π≈3,7994m

B)O obwodzie 3π/4 m
Obw=2πr
2πr=3π/4 /:2
πr=3π/8 /:π
r=⅜
P=0,140625π≈0,4415625 m

C) O promieniu 0.2m
r=0,2m
P=πr²
P=0,04π≈0,1256m
1 5 1
2009-11-04T18:58:31+01:00
A) P = πr₂, więc
P = 1.1m x 1,1m x π ≈ 1,21 x 3,14
P ≈ 3,80 m²
B) Zakładam, że te rr to π.
O - 2πr
3π/4m = 2πr
6πr =4m
r = 4m/6π
P = (4m/6π m)² x π ≈ 13,74m²
C) r = 0.2m
P = (0.2m)₂ x π ≈ 0.04m^2 x 3,14
P ≈ 0,126 m²
1 1 1