Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:49:10+02:00
Закуска
овощной суп
Сырный суп
Суп из цветной капусты

Второе блюдо
спагетти
жаркое из индейки
свиные отбивные с картошкой

Закуски
чипсы
чипсы
шоколад

Десерт
торт
шоколадное яйцо
бананы ciście

Напитки
кола
кофе
чай
апельсиновый сок
молоко
горячий шоколад


tłumaczenie;))

Przystawka
zupa warzywna
zupa serowa
zupa kalafiorowa

Danie główne
spaghetti
pieczony indyk
schabowe z ziemniakami

Przekąski
chipsy
frytki
czekolada

Deser
ciasto
czekoladowe jajko
banany w ciście

Napoje
cola
kawa
herbata
sok pomarańczowy
mleko
gorąca czekolada

dobrze jest na pewno dostałam 5:));* pozdrawiam:))
7 3 7
2010-04-14T16:07:29+02:00
Jedzenie, pokarm - еда, кушанье

DESERY
cukier сахар
miód мёд
dżem джем
galaretka желе
cukierek конфета
herbatnik печенье
ciasto сдоба, пирог
pączek пончик
czekolada шоколад
lody мороженое
bita śmietana взбитые сливки


NAPOJE
woda (mineralna) (минеральная) вода, минералка
sok сок
lemoniada лимонад
herbata чай
kawa кофе

POTRAWY
jajecznica яичница
jajo sadzone глазунья
jajo gotowane na miękko яйцо всмятку
jajo gotowane na twardo яйцо вкрутую
omlet омлет
pierogi вареник
kluski клёцки/лапша
naleśnik налисник
frytki картофель фри
2 1 2