Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:50:52+01:00
Nil pełnił bardzo ważną rolę. Egipt leży w gorącym klimacie gdzie są małe opady deszczu.Nil jest jedyną rzeką stałą przepływajaca egipt. Był źródłem żyznych gleb. Przy nilu było dobre rolnictwo.:):)
15 3 15
2009-11-04T19:06:31+01:00
Rzeka Nil pełniła bardzo ważną rolę w życiu Ludzi. Podczas pory deszczowej Nil wylewał co później stanowiło żyzną i urodzajną glebę. Dzięki temu łatwo można było uprawiać różnego rodzaju zboża i czerpać z tego korzyści.
15 4 15