Imiona i nazwiska 20 najsłynniejszych wybitnych polakow
mogą byc
- naukowcy
- sportowcy
- pisarze
- muzycy
- politycy
ale tak porowno a nie ze beda glownie sportowcy albo cos
maja oni pochodzic z II polowy XX wieku - czyli wspolczesni

2
5 najsłynniejszych sportwców oraz dyscypliny które uprawiają
5 najsłynniejszych sportowców oraz dyscypiny które uprawiają

Odpowiedzi

2010-04-14T15:52:50+02:00
Andrzej Gołota
Zbigniew Boniek
Lech Wałęsa
Jan Paweł II
Czesław Miłosz
Jacek Gmoch
Robert Korzeniowski
Kazimierz Deyna
Andrzej Wajda
Roman Polański
Krystyna Janda
Janusz Kamiński
Czesław Niemen
Irena Szewińska
Korczak Ziółkowski
Zbigniew Brzeźiński
Zbigniew Religa
Jerzy Popiełuszko
Lech Kaczyński
Wojciech Jaruzelski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:04:14+02:00
Jan Paweł II
Wisława Szymborska
Czesław Miłosz
Ryszard Kapuściński
Andrzej Wajda
Krystyna Janda
Roman Polański
Lech Kaczyński [*]
Maria Kaczyńska [*]
Ryszard Kaczorowski [*]
Aleksander Kwaśniewski
Jolanta Kwaśniewska
Adam Małysz
Justyna Kowalczyk
Andrzej Gołota
Lech Wałęsa
Bronisław Geremek
Jerzy Owsiak
kard. Stefan Wyszyński
Piotr Nurowski [*]
Zbigniew Religa
Janusz Zakrzeński (grał często Józefa Piłsudskiego, zginął w Smoleńsku [*])