Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:49:50+02:00
1.Najpiękniejsza przyjaźń istnieje między ludźmi, którzy wiele od drugich oczekują, ale nigdy nie... żądają.
- Albert Schweitzer
2.Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
3. Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.
— Jim Morrison
4. Lepiej umrzeć, niż zdradzić swoich przyjaciół.
— Joanne Kathleen Rowling
5. Przyjaciel to człowiek, który wie wszystko o tobie i wciąż cię lubi.
— Elbert Hubbard
2 5 2
2010-04-14T15:49:53+02:00
1. Przyjaźń - to przede wszystkim szczerość

2. Przyjaźn piękniejsza niż złoto

3. Ten jest dobrym przyjacielem kto mówi o nas dobrze za naszymi plecami

4. Przyjaźń pozwala wyczuć
świat niewidzialny

5. Pewnego przyjaciela poznasz w niepewnej sytuacji
1 1 1
2010-04-14T15:51:46+02:00
1.Wspaniałomyślność jest istotą przyjaźni
2.Miłość to dwie dusze w jednym ciele.Przyjaźń to jedna dusza w dwóch ciałach
3.Człowiek nie ma przyjaciół. Przyjaciół ma tylko powodzenie.
4.Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
]5.W miłości pragniesz, by ci wierzono, w przyjaźni, by cię rozumiano.
1 1 1