Odpowiedzi

2010-04-14T15:50:26+02:00
Szanowny Dyrektorze!!
My uczniowie gimnazjum mamy prośbę o zorganizowanie dyskoteki dla uczniów.Oczywiście na dyskotece będą nauczyciele, którzy będą nas pilnować.Będziemy grzeczni nie będziemy bardzo szaleć.Na dyskotece nie znajdzie pan napewno narkotyków i butelek po piwach oczywiście papierosów.Prosimy to przemyszleć.


Uczniowie gimnazjum.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:52:40+02:00
Jestem przewodniczaca szkoly wiec nieraz takie cos pisalam :Pp


Szanowny panie dyrektorze!
Uprzejmie prosze o zgode na przeprowadzenie dyskoteki szkolnej dnia; 7 kwietnia 2010 roku (sroda).
Zabawa miala by sie odbyc na sali gimnastycznej w godzinach od 16;00 do 21;00.
Na opiekowanie sie uczniami zgodzili sie p.irena podolska i p.andrzej kowalski.


Samorzad szkolny:
Magda Maris
17 4 17