Odpowiedzi

2010-04-14T15:54:34+02:00
Ma to pouczający i wychowawczy charakter ponieważ
-uczy życia i żę w nim możę pojawić się wiele szczęść i nieszczęść
-poucza jak zachowywać się gdy ktoś sie zakocha
-uczy nasz co trzeba zrobić by przetrwać w trudnych chwilach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:08:13+02:00
Moim zdaniem "Romeo i Julia" częściowo ma pouczający charakter. Mówi nam, że jeśli spotyka nas prawdziwa miłość należy o nią walczyć. Pokazuje też co jest złe w zachowaniu młodych ludzi.
Mimo, że niektóre zachowania bohaterów tej ksiązki nie są idealne to po przeczytaniu jesteśmy dużo madrzejsi.
Uważam więc ze to dzielo Szekspira ma pouczający i wychowawcxzy charakter.