Odpowiedzi

2010-04-14T15:54:13+02:00
Ja cieszę się, że Jezus zmartwychwstał ponieważ oznacza to, że śmierć została pokonana. Czyli, po śmierci zaczynamy nowe życie. Zycie bez trosk, bez kłopotów.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:54:23+02:00
Ciesze sie ze jezus chrystus zmartwychwstał gdyz dzieki temu zostały nam odpuszczone grzechy. bo smiercie mamy zapewnione zycie wieczne.
i powinnismy byc wdzieczni ze chrystus posciecil sie za nasze winy i umarl na krzyzu
13 4 13
2010-04-14T15:54:44+02:00
Cieszę sie z tego że Jezus Chrystus zmartwych wstał . Poniewaz dzieki temu jestem katolikiem i z tego powodu jestem bardzo zadowolony .
11 2 11