1. Odegraj rolę Anke i opowiedz o sobie.

Nazywasz się Anke Maier, masz 14 lat. Chętnie słuchasz muzyki. Grasz na pianinie, ale nie lubisz tańczyć. Chętnie gotujesz.

2. Odegraj rolę Denisa i opowiedz o sobie.

Nazywasz się Denis Pabel. Pochodzisz z Austrii. Jesteś energiczny i aktywny. Twoje hobby to sport. Chętnie grasz w koszykówkę. Nie lubisz fotografować.

3. Opowiedz o swojej koleżance.

Moja przyjaciółka nazywa się Nicola Dębowska. Pochodzi z Polski, mieszka w Nowym Tomyślu. Jej hobby to taniec oraz śpiew w wolnych chwilach również lubi grać w koszykówkę. Nie lubi grać w piłkę nożną.

3

Odpowiedzi

2010-04-14T16:02:13+02:00
I
Ich heisse Anke Maier.Ich bin vierzehn Jahre alt.Ich hore ( o z kropkami ) gern der Musik.Ich spiele Gitarre,aber mag nicht tanzen. Ich koche gern.

II
Ich heisse Denis Pabel.Ich komme aus Osterreich ( o z kropkami ). Ich bin energisch und aktiv. Ich spiele gern Basketball.
Ich fotografiere nicht.

III
Meine Freundin heisst Nicola Dębowska.Sie kommt aus Polen. Sie wohnt in Nowy Tomyśl. Sie mag tanzen und singen. Ihre Freizeit mag sie auch Basketball spielen. Sie mag Fussball nicht spielen.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:10:21+02:00
Nazywasz się Anke Maier, masz 14 lat. Chętnie słuchasz muzyki. Grasz na pianinie, ale nie lubisz tańczyć. Chętnie gotujesz.

Ich heiße Anke Maier. Ich habe 14 Jahre alt. Ich höre Musik gern. Ich spiele Klavier, aber ich mag tanzen nicht. Ich koche gern.

Nazywasz się Denis Pabel. Pochodzisz z Austrii. Jesteś energiczny i aktywny. Twoje hobby to sport. Chętnie grasz w koszykówkę. Nie lubisz fotografować.

Ich heiße Denis Pabel. Ich komme aus Österreich. Ich bin energisch und aktiv. Mein Hobby ist Sport. Gern spiele ich Basketball. Ich mag nicht fotografieren.

Moja przyjaciółka nazywa się Nicola Dębowska. Pochodzi z Polski, mieszka w Nowym Tomyślu. Jej hobby to taniec oraz śpiew w wolnych chwilach również lubi grać w koszykówkę. Nie lubi grać w piłkę nożną.

Meine Freundin heißt Nicola Dębowska. Sie kommt asu Polen. Sie wohnt in Nowy Tomyśl. Ihre Hobbys sind Tanz und Gesang. Sie mag am Freizeit Basketball spielen. Nicola mag Fußball nicht spielen.
2 5 2
2010-04-14T16:10:42+02:00
1. Ich heisse Anke Maier, ich habe vierzehn Jahre Alt. Ich höre gern Musik. Ich spille auf Piano aber nicht mag tanzen.
2. Ich heisse Denis Pabel. Ich komme aus österreich. Ich bin energisch und aktiv. Meine Hobby ist Sport. Ich spille gern Basketball. Ich mag nicht fotografieren.
3. Meine Freundin heisst Nicola Dębowska. Sie kommt aus Polen, Sie wohnt in Nowy Tomyśl. Seine Hobby ist Tanz sowie Gesang, in freizeit Sie mag spillt in Basketball. Sie mag nicht spillt Fussbalspillen.

W miejscach gdzie są wpisane dwa ss trzeba wpisać długie niemieckie s ( wydłużone duże B)
1 1 1