Odpowiedzi

2009-11-04T18:52:20+01:00
Wielkość emisji CO2 z elektrowni wynika ze sprawności przetwarzania energii chemicznej węgla w energię elektryczną. W związku z powyższym zmniejszenie emisji CO2 z polskich elektrowni w najbliższych latach, można osiągnąć tylko przez zmniejszenie produkcji energii, co jest nie do zaakceptowania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:54:24+01:00
Zakłądać na kominy filtry
palić węglem ekologicznym
używać mniej energi
zamiast samochodem jeżdzić rowerem
budować mniej fabryk lub bardziej ekologiczne fabryki
4 2 4