Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:58:25+02:00
3-x/2 - 1+2x/3 + 3 ≤ 4-3x/6 - 1-5x/12 |12
36-6x-12+8x+36≤ 48-6x-12-5x
60+2x≤36+11x
2x-9x≤ 36-60
-7x≤ -24 ||(-7)
x>3,4
2010-04-14T16:00:58+02:00
3-x/2 - 1+2x/3 + 3 ≤ 4-3x/6 - 1-5x/12 |*12
36-6x-12+8x+36≤48-6x-12-5x
-6x+8x+6x+5x≤-36+12-36+48-12
13x≤-30 |/13
x≤-30/13
x≤-2 i 4/13


Proszę bardzo:)
2010-04-14T16:02:11+02:00
3-x/2 - 1+2x/3 + 3 ≤ 4-3x/6 - 1-5x/12 /*12
18-6x - 4 + 8x + 36 ≤ 8 - 6x - 1 + 5x
50 + 2x ≤ 7 -x
3x ≤ 43 /:3
x ≤ 14(3)