Odpowiedzi

2010-04-14T15:57:14+02:00
Moim zdaniem Tomek nie był miłym chłopcem. Nie chciał pomagać swojej cioci. Przy malowaniu parkanu, okłamał ją, że sam pomalował, ale to nie było prawdą.
Ocena: Tomek był pełnym energii chłopcem, lecz leniwym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:57:58+02:00
Tomek Sawyer jest to postać przyjacielska i towarzyska.Chętnie pomaga innym , umie wyznać prawdę i stanąć w obronie kolegów i przyjaciół. Zawsze pomaga w trudnych sytuacjach. Mimo że nie raz napsoci i nie posłucha cioci to i tak bardzo ją kocha.Moim zdaniem warto się z nim zaprzyjaźnić .