Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:00:52+02:00
Dziennikarka: Witam Cię Doroto! Mam nadzieję, że zgodzisz się na kilka pytań?
Dorota Rabczewska: Jasne, że tak (śmiech)
dzn:Słyszałm, że planujesz nagrać nową płytę. Czy to prawda?
D.R.:No wiesz, konkurencja rośnie.
Dzn:Jak będzie się nazywała?
D.R.:Dodusia (śmiech). Nie mogę zdradzic. To sekret!
Dzn: No trudno...Niedługo założysz biały welon.
D.R.: Mamy pewne plany z Adasiem. Tylko niestety to też sekret.
Dzn:To może ty też jesteś jednym, wielkim sekretem?
D.T.: Też mi pytanie. Jasne że tak
Dzn: Jakieś plany?
D.R.: Mam tyle ich, ale najwięcej marzeń
DZN: Życzę Ci, aby twoje marzenia się spełniły.
D.R.:Dzięki
2010-04-14T16:05:23+02:00
W centrum handlowym
E : Hmmm.. jak myślisz - mówi Ewa- jaką najlepszą bluzkę wybrałabyś na jutrzejszy koncert ?
D: Ja bym wybrała tą białą, jest luźna i modna - doradza Doda
E: Dzięki taak ona jest piękna !
D : Nie ma za co a ty jak myślisz wybrałabyś ten kolor sukienki na rozdanie płyt platynowych ?
E :Szczerze wybrałabym kolor turkusowy .
D :Dzięki.
E : Nie ma za co.

Po koncercie Ewy
E: Dziękuję Ci każdy pytał się mnie gdzie kupiłam tą bluzkę lub jaka ona jest ładna jeszcze raz dziękuję !
D : Jestem do usług -mówi Doda, tobie także dziękuję każdym podobała się moja turkusowa sukienka .
1 5 1