Proszę o pomoc!!!!!!!Nie jest to zadanie z żadnego przedmiotu ale mam straszny dylemat.......Muszę wymyślić jakąś nazwę zespołu...Tylko nie jakąś banalną...

Z góry dziękuję i oczywiście najjj daję najlepszej odpowiedzi!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-04-14T15:56:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Evv
  • Rozwiązujący
2010-04-14T15:57:39+02:00
2010-04-14T16:08:59+02:00
LightsOfFame


Future


Brilliant sounds


Paradise sounds



Cool Band
1 4 1