Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:57:01+01:00
Módlmy się za naszych kolegów i koleżanek, za naszą rodzinę aby była zdrowa i żeby była zawsze przy nas. Ciebie prosimy...

Módlmy się za pokój na świecie i aby wszystkie sąsiednie kraje byli zjednoczeni. Cibie prosimy....

Módlmy się za ciężko chorych, aby wyzdrowiali i żyli pełnią życia. Ciebie prosimy...

Módlmy się za grzesznych, aby przestali czynić zło tylko dobro. Ciebie prosimy...
1 5 1
  • 0rdi
  • Początkujący
2009-11-04T18:58:37+01:00
1. Módlmy się za nadchodzące obchody Odzyskania Niepodległości 11 listopada. Za ludzi, którzy oddali swoje życie za swój kraj. Ciebie prosimy...
2. Módlmy się za kierujących życiem społecznym i gospodarczym, aby w trosce o jutro nie zatracili najwyższych wartości człowieka. Ciebie prosimy...
3. Módlmy się za ludzi młodych i zdrowych, aby ciesząc się sprawnością ducha i ciała, nie marnowali lekkomyślnie swojego życia. Ciebie prosimy...
4. Módlmy się za służbę zdrowia, wolontariuszy, opiekunów chorych i niepełnosprawnych, aby cenili sobie możliwość służby wobec potrzebujących. Ciebie prosimy...
1 5 1
2009-11-04T19:32:58+01:00
Módlmy się za Ojca Świętego oby Dobry Bóg umocnił go w pełnieniu jego zadań.
Módlmy się za kapłanów pracujących w naszej parafii aby umocnieni przez Ducha Świętego zbliżali nas do Boga.
Módlmy się za chorych aby Bóg dał im siłę do przetrwania niemocy i uzdrowił ich według swojej woli.
Módlmy się za nas samych abyśmy wzorem naszych Świętych mężnie podążali drogą Pana.

1 5 1