Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:01:10+02:00
Jaką objętość ma ciało człowieka o masie 65kg , jeżeli założyć, że gęstość ludzkiego ciała jest równa około 1,1 grama na centymetr sześcienny?

d=1,1 g/cm³
m=65kg=65 000g
V=?
d=m/V
V=m/d
V=65 000g:1,1 g/cm³
V=59091 cm³=59,091dm³
2 3 2
2010-04-14T16:10:11+02:00
Ro= m przez v
v= m przez ro
65kg= 65000g
v= 65000g przez 1,1 g na cm sześcienny
v= 59090.90909 cm sześcienny
1 4 1
2010-04-14T16:24:41+02:00
M=65kg
g=1,1g/cm3

65kg=65000g

65000g----x
1,1g-------1cm3
______________
x=59090cm3
1 5 1