Odpowiedzi

2010-04-14T16:00:40+02:00
Panie Boże

Królu Nieba, ty dałeś mi talent ........ ,dzięki któremu mam po co żyć.Jest on najwspanialszy jaki mogłem dostać.Amen
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:01:24+02:00
Boże najwyższy dziękuję za me talenty że potrafię wybaczać , wysoko skakać, pływać ,rysować ,jeździć na rowerze i potrafię kochać bliźniego swego. dzięki tym zdolnościom Łatwiej mi się żyje .
3 3 3
2010-04-14T16:01:48+02:00
Kochany Boże. Jestem Ci bardzo wdzięczna za moje talenty. To teraz dzięki tobie umiem szybko biegać, ładnie spiewać. To dzięki tobie jestem szczera nie kłamię. To ty mi to wszystko dałeś. . Kocham Cię i dziękuje Ci za to co mam .
2 3 2