Odpowiedzi

2010-04-14T16:12:32+02:00
1.-źródła z których wypływają
-deszcze
- lodowce

2.Amazonka : Ocean Atlantycki
Nil z Kangarą : Morze Środziemne
Missisipi : Zatoka Meksykańska
Jangcy: Morze wschodnie-chińskie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:13:15+02:00
Ad. 1
-wodami podziemnymi,
-wody ze spływu powierzchniowego,
-wody z opadów atmosferycznych,
-wody ze źródła rzeki,
-topnienie lodów i śniegu.

Ad 2.
1.Amazonka - ujście do Atlantyku
2.Nil z Kangarą - ujście do Morza Śródziemnego
3.Missisipi z Missouri - ujście w Zatoce Meksykańskiej
4.Jangcy - ujście do Morza Wschodniochińskiego
1 5 1
2010-04-14T16:18:00+02:00
1.
-deszcz
-topnienie śniegów
-topnienie lodowców
-dopływy

2.
Amazonka-Ocean Atlantycki
Nil-Morze Śródziemne
Missisipi z Missouri-Zatoka Meksykańska
Jangcy-Morze Wschodniochińskie
1 5 1